Trzy okrzyki dla Logrolling – The Demise of SGR cd

Żadna osoba z dochodem (w 2015 r.) Poniżej 133,501 USD lub para z dochodem poniżej 267,001 USD nie byłaby dotknięta początkowo. MACRA zamarza te progi do 2019 r., Po czym są one indeksowane pod kątem inflacji. Zgodnie z poprzednią ustawą progi miały zostać znacznie zwiększone w 2019 r., Zmniejszając liczbę beneficjentów Medicare o wysokim dochodzie, do których mieliby zastosowanie wyższe składki. (Dla porównania, połowa wszystkich beneficjentów Medicare ma obecnie roczne dochody poniżej 26 000 USD). Drugie postanowienie zakłada, że plany Medigap obejmują pokrycie odliczonej części B, która wynosi obecnie 147 USD. Narażając więcej osób na odliczenia, przepis ten spowoduje pewną redukcję wydatków w części B. Każdy, kto kupi takie plany, zobaczy obniżone składki; niektórzy będą musieli sprostać zwiększonym kosztom z kieszeni. Efekty finansowe w obu przypadkach będą niewielkie.
Nieelastyczne przestrzeganie zasad przyczynia się do politycznego impasu, który pogrążył stopy publicznej aprobaty Kongresu w obniżaniu poziomu minimalizacji 4. MACRA jest przypomnieniem zalet kompromisu i cichej negocjacji. Niewielka grupa przywódców kongresowych i ich sztaby stworzyła prawo, które daje coś większości członków obu partii. Dzisiejsza przerażająca norma polityki z toksycznymi polaryzacjami sprawia, że ten przykład politycznego handlu końmi wydaje się niczym cudownym.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 22 kwietnia 2015 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Brookings Institution w Waszyngtonie.

Materiał uzupełniający
Referencje (4)
1. Komitety domowe ds. Energii i handlu oraz sposoby i środki. Ustawa o modernizacji płatności SGR i Medicare Provider: sekcja po sekcji. 19 marca 2015 r. (Http://energycommerce.house.gov/sites/republicans.energycommerce.house.gov/files/114/Analysis/20150319SGRSectionbySection.pdf).

2. McClellan M, Berenson R, Chernew M, Kramer W, Lansky D, reforma płatności lekarza Milsteina A. Medicare: zabezpieczenie związku między wartością a płatnością. Waszyngton, DC: The Brookings Institution, 27 stycznia 2015 r. (Http://www.brookings.edu/research/papers/2015/01/27-medicare-physician-payment-reform-mcclellan).

3. Propozycja CHIP E. Hatcha-Uptona porusza się wstecz w sprawie ochrony zdrowia dzieci. Waszyngton, DC: Centrum Budżetowe i Priorytety Polityki, 26 lutego 2015 r. (Http://www.cbpp.org/cms/index.cfm.fa=view&id=5276).

4. Riffkin R. 2014 zatwierdzenie Kongresu USA pozostaje prawie na niskim poziomie. Washington, DC: Gallup, 15 grudnia 2014 r. (Http://www.gallup.com/poll/180113/2014-approval-congress-remains-near-time-low.aspx).

Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (6)
Zamknij Cytowanie artykułów
Uprawnienia
Ryciny / Media
Wywiad audio
Wywiad z dr Henry Aaron na temat nowych przepisów, które reformują refundację lekarzy w ramach Medicare. (13:00) Pobierz
[przypisy: darmowe leki dla seniorów, dermatolog bez skierowania, endometrioza na jelitach ]