Spotlight on Sunscreen Regulation cd

W komunikacie prasowym koalicja PASS stwierdziła, że agencja demonstruje wyraźne lekceważenie zwiększonego odsetka czerniaka i zapotrzebowanie społeczeństwa na najnowszą technologię ochrony przeciwsłonecznej . 3 Rada redakcyjna Wall Street Journal oświadczyła, że agresywna kultura kontroli i opóźnień jest prawdziwe zagrożenie zdrowia publicznego. . . . Jedynym rozwiązaniem jest pozbycie się ochrony przeciwsłonecznej policji wszystkich sił. 4 Ataki te minęły ich ślad. Nic dziwnego, że FDA działał ostrożnie, biorąc pod uwagę otrzymane opinie naukowe i strukturę prawną, która zasadniczo zapewnia to za pomocą jednego narzędzia: zezwalającego na rozległy marketing wielu produktów i preparatów. Zrozumienie FDA oznacza uznanie, że ramy dla produktów dostępnych bez recepty nie mają na celu promowania innowacji, nawet innowacji z potencjalnymi korzyściami dla zdrowia publicznego.
Moim zdaniem Kongres powinien spróbować ponownie i uchwalić przepisy ustanawiające alternatywną ścieżkę zatwierdzania, która łączy elastyczność nowej ścieżki narkotyków z możliwością jednoczesnego zatwierdzania wielu preparatów i koncentracji. FDA powinna być w stanie negocjować ze sponsorami, aby uzyskać odpowiednie dane bez wieloletnich regulacji, ustalić wymogów dotyczących danych po wprowadzeniu do obrotu, skonsultować się z regulatorami innych krajów, aby ustanowić spójne standardy tam, gdzie to możliwe, i szybko przejść w przypadku pojawienia się obaw dotyczących bezpieczeństwa. Kongres powinien zapewnić dodatkowe zasoby w celu ułatwienia terminowej analizy i przeglądu. O tym, że ścieżka ta jest możliwa, świadczy fakt, że zatwierdzenie produktu z nowym składnikiem ochrony przeciwsłonecznej w minionej dekadzie nastąpiło dzięki nowej ścieżce narkotykowej.
Bardziej aktualny i elastyczny przegląd może rozszerzyć opcje ochrony przeciwsłonecznej dla konsumentów i uzupełnić inne środki w celu zmniejszenia częstości występowania czerniaka. Obiecujące kroki obejmują wysiłki FDA mające na celu zniechęcenie do korzystania z łóżek do opalania oraz inicjatywy Centrów Kontroli i Prewencji Chorób w celu promowania środków zapobiegawczych. Rząd federalny powinien także ponownie rozważyć, czy sensowne jest dalsze zezwalanie na wprowadzanie do obrotu niektórych produktów jako środków przeciwsłonecznych bez dowodów na ochronę przed rakiem. W końcu ostatecznym celem jest osiągnięcie znaczących postępów w walce z tym problemem zdrowia publicznego.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Od szkoły zdrowia publicznego Johns Hopkins Bloomberg w Baltimore.

Materiał uzupełniający
Referencje (4)
1. Narodowy Instytut Raka. Migawka czerniaka (http://www.cancer.gov/researchandfunding/snapshots/melanoma).

2. Tucker ME. Panel doradczy FDA wzywa do testowania bezpieczeństwa przeciwsłonecznego. Medscape Medical News. 8 września 2014 r. (Http://www.medscape.com/viewarticle/831359).

3. Publiczny dostęp do koalicji SunScreens (PASS). Oświadczenie FDA o zastosowaniach ecamsule i enzakamenu wyraźnie ignoruje wzrost częstości występowania czerniaka, zapotrzebowanie społeczeństwa na najnowszą technologię ochrony przeciwsłonecznej. 24 lutego 2015 r. (Http://www.passcoalition.com/index.php/media-info/173-fda-s-announcement-on-ecamsule-and-enzacamene-applications-demonstrates-clear-disregard-for-increased -rates-of-melanoma-public-s-demand-for-latest-sunscreen-technology).

4 Założyciele raka skóry w Waszyngtonie: FDA sprzeciwia się Kongresowi i Obamie w sprawie lepszych filtrów przeciwsłonecznych. Dziennik Wall Street. 13 marca 2015 r. (Http://www.wsj.com/articles/washingtons-skin-cancer-hostages-1426287044).

Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (4)
Zamknij Cytowanie artykułów
Listy
Zamknij listy
Komentarze (8)
[podobne: dentysta bydgoszcz, stomatologia implanty, dentysta Kraków ]