Odbijanie sie i wzdecia zoladka jako nerwice sa bardzo uporczywe

Odbijanie się i wzdęcia żołądka jako nerwice są bardzo uporczywe. Leczenie w przypadkach nerwicowych odbijań się i wzdęcia żołądka polega na poprawie ogólnego stanu nerwowego oraz na usunięciu przyczyn wpływających nań ujemnie. Nieraz bardzo skuteczne jest leczenie hipnozą. ZGAGA (PYROS S. OREXS) Zgagę uważa się za samorodną nerwicę tylko wtenczas, gdy jest ona zjawiskiem pierwotnym. Najczęściej występuje ona u osób z usposobieniem neuropatycznym. Jako nerwica, kojarzy się często z nadkwaśną nerwicą żołądka, jest bardzo uporczywa. Prócz leczenia ogólnego, które ma za zadanie poprawić stan układu psychicznego i nerwowego, zaleca się ograniczenie płynów, wskutek czego zmniejsza się częstość dostawania się zawartości żołądkowej do przełyku oraz unikanie pokarmów kwaśnych i łatwo fermentujących, zwłaszcza węglowodanów. Doraźnie uczucie palenia zwalcza się alkaliami i przetworami atropiny. MDŁOŚCI NERWOWE (NAUSEA NERVOSIL) Md łości jako samorodną nerwicę żołądkową spostrzega się najczęściej u kobiet niedokrwistych w okresie dojrzewania płciowego. Mdłości trwają dłuż. szy czas lub krótko, nie zależą od pobierania pokarmów, natomiast bardzo często wywołują je wpływy psychiczne. Badania żołądka nie wykrywa nic nieprawidłowego. Rozpoznanie mdłości jako nerwicy wymaga wyłączenia innych chorób, które mogą wywoływać mdłości, przede wszystkim chorób żołądka, jelit, gardła, nerek, choroby glistnej, a także ciąży. Chorobę cechuje uporczywość. Leczenie w przypadkach mdłości jako nerwicy polega na psychoterapii i na wzmacnianiu układu nerwowego. [patrz też: tworzenie stron internetowych Kościerzyna, dentysta bydgoszcz, stomatologia implanty ]