Ebola w Stanach Zjednoczonych – Reakcje publiczne i ich konsekwencje cd

Co więcej, podczas tej wstępnej reakcji tacy liderzy będą musieli przygotować się na intensywną analizę mediów i mieć świadomość, że będą działać w kontekście wcześniejszych niskich poziomów zaufania publicznego. Konkretniej, może być użyteczne utrzymywanie wcześniej ustalonych relacji z niezależnymi stowarzyszeniami zawodowymi, które cieszą się zaufaniem opinii publicznej, aby dojść do szerokiego porozumienia w sprawie polityk i podejść, zanim zostaną udostępnione społeczeństwu. Przydatne może być również uznanie niepewności tam, gdzie ona istnieje i uzasadnienie polityk poprzez wyjaśnienie odpowiednich podstawowych informacji naukowych – takich jak sposoby transmisji – zamiast zwykłego powoływania się na konsensus naukowców. Informacje naukowe można wyjaśnić opinii publicznej bezpośrednio i wielokrotnie w prostym języku. Wyraźna komunikacja z dziennikarzami używającymi tego samego języka może być przydatna w minimalizowaniu niepotrzebnego sensacyjności mediów.
W okresie wyborczym liderzy zdrowia publicznego mogą oczekiwać, że politycy z nieuczciwej partii będą krytyczni wobec swoich działań. Dlatego może być przydatne wyciągnięcie ręki do przywódców politycznych i uzyskanie poparcia ze strony grup spoza grupy, które mogą pomóc zmniejszyć polaryzację problemu.
Uważamy, że biorąc pod uwagę te lekcje, możemy pomóc w ograniczeniu rozłączności między liderami zdrowia publicznego a społeczeństwem, któremu służą, prowadząc częściej do odpowiednich i potrzebnych polityk.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 29 lipca 2015 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Departamentu Polityki Zdrowotnej i Zarządzania Harvard TH Chan School of Public Health, Boston.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Graber DA. Przetwarzanie wiadomości: jak ludzie oswajali fale informacyjne. 2nd ed. New York: Longman, 1988.

2. Raport: Zasięg eboli w wiadomościach telewizyjnych spadł po średnich kursach. Washington, DC: Media Matters, 19 listopada 2014 r. (Http://mediamatters.org/research/2014/11/19/report-ebola-coverage-on-tv-news-plummeted-afte/201619).

3. Gross K. Oprawianie przekonywających apeli: ramy epizodyczne i tematyczne, reakcje emocjonalne i opinia polityczna. Polit Psychol 2008; 29: 162-92

4. Utrzymywanie eboli na dystans. New York Times. 17 października 2014 r .: A30.

5. Kraft PW, Lodge M, Taber CS. Dlaczego ludzie nie ufają dowodom : motywowane rozumowanie i naukowe przekonania. Ann Am Acad Pol Soc Sci 2015; 658: 121-133
Crossref Web of Science
Zamknij odniesienia
Artykuły cytowane (15)
Zamknij Cytowanie artykułów
[hasła pokrewne: anatomia palpacyjna, stomatologia katowice, Dentysta warszawa ]